Isnin, 21 Februari 2011

andainya aku jatuh hati''''''''''''''''''''


ya allah andainya aku jatuh hati ''''''''''''''

jatuhkanlah hatiku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-mu agar bertambah kekuatanku untuk mencintai-mu

ya allah andainya aku jatuh hati ''''''''''''''

jagalah cintaku padanya agar tidak melebihi cintaku padamu

ya allah andainya aku jatuh hati'''''''''''

izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut pada-mu agar tidak aku terjatuh dalam jurang cinta nafsu

ya rabbul izzati andainya aku rindu ''''''''''''''''

jagalah rinduku padanya agar tidak aku lalai dalam merindukan syurga-mu

ya allah jika menikmati cinta kekasih-mu ''''''''''''''

janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya bermunajat di sepertiga malam terakhir-mu

ya allah kekalkanlah ikatannya tunjukanlah jalan-jalannya penuhilah hati-hati ini dengan nurmu yang tidak pernah pudar lapangkanlah dada-dada kami dengan keimanan kepada-mu dan keindahan bertawakal kejalanmu ''''''

'''''''''''' amin ya rabbal alamin''''''''''''''

Tiada ulasan:

Catat Ulasan